Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки

Дубасенюк О. А. (2011) Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки. Теорія і практика креативного навчання обдарованих дітей: матеріали Всеукр. наук. практ. семінару.. С. 8–14.

[thumbnail of НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ Д_ТЕЙ ПРОБЛЕМИ ПОШУКИ.pdf]
Preview
Текст
НАВЧАННЯ ОБДАРОВАНИХ Д_ТЕЙ ПРОБЛЕМИ ПОШУКИ.pdf

Завантажити (347kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються найбільш ефективні стратегії розвитку обдарованих дітей, які включають такі аспекти, як дослідницьке навчання, проблематизація навчання, демократичний стиль спілкування, приклад батьків та вчителів, попередження прояву конформізму, соціальна компетенція. Підкреслюється необхідність прискорення темпів навчання обдарованих учнів, що значно активізує розкриття ресурсів обдаровансоті.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 03 Груд 2012 11:15
Оновлення: 15 Серп 2015 02:36
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8555
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Навчання обдарованих дітей: проблеми і пошуки. Теорія і практика креативного навчання обдарованих дітей: матеріали Всеукр. наук. практ. семінару. 2011.. С. 8–14.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу