Коршунова І. В. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 164-167.
Preview
31pdf.pdf
Завантажити (254kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано теоретичні аспекти методу проектів як ефективного засобу активізації
пізнавальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови при підготовці фармацевтів.
Розглянуто класифікацію проектів та проаналізовано кожен етап роботи над проектним завданням.
Подано коротку історичну довідку та зазначено первинну мету застосування даного методу. Особливу
увагу приділено застосуванню методу проектів в роботі зі студентами з різним рівнем знань.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:54 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8681 |
ДСТУ 8302:2015: | Коршунова І. В. ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр. 164-167. |