Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Комунікативна філософія як методологічна основа розробки комунікативних технологій у професійній підготовці вчителів-філологів

Пушкар Т. М. (2012) Комунікативна філософія як методологічна основа розробки комунікативних технологій у професійній підготовці вчителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 63. С. 168–172. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 32.pdf]
Preview
Текст
32.pdf

Завантажити (278kB) | Preview

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність залучення комунікативної філософії як методологічного підґрунтя
розробки комунікативних технологій у професійній підготовці сучасного вчителя-філолога. З’ясовано
сутність і поступальність розвитку філософії комунікацій; виявлено основні моделі комунікацій,
сформовані в процесі розвитку комунікативної філософії. Доведено взаємозв’язок сучасних
інформаційно-комунікаційних та медіа технологій з розробкою новітніх форм і методів професійної
підготовки філологів у системі вищої педагогічної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 10 Груд 2012 11:54
Оновлення: 15 Серп 2015 02:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8682
ДСТУ 8302:2015: Пушкар Т. М. Комунікативна філософія як методологічна основа розробки комунікативних технологій у професійній підготовці вчителів-філологів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 63. С. 168–172.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу