Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ЯК ЧИННИК ВИСОКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО РІВНЯ В КРАЇНІ

Кривоніс М. В. (2012) ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ЯК ЧИННИК ВИСОКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО РІВНЯ В КРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 192-195.

[thumbnail of 37.pdf]
Preview
Текст
37.pdf

Завантажити (264kB) | Preview

Анотація

Статтю присвячено дослідженню тенденцій розвитку організаційної структури британської системи
підвищення кваліфікації вчителів в умовах безперервної педагогічної освіти, принципам організації
процесу підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії в аспекті актуалізації його якості.
З'ясовано, що особистісні характеристики вчителів і спеціалізація їх навчання є найважливішими
складовими частинами в системі післядипломної освіти вчителів.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 10 Груд 2012 11:53
Оновлення: 15 Серп 2015 02:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8687
ДСТУ 8302:2015: Кривоніс М. В. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ЯК ЧИННИК ВИСОКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО РІВНЯ В КРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр. 192-195.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу