Кривоніс М. В. (2012) ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ЯК ЧИННИК ВИСОКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО РІВНЯ В КРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 192-195.
Preview
37.pdf
Завантажити (264kB) | Preview
Анотація
Статтю присвячено дослідженню тенденцій розвитку організаційної структури британської системи
підвищення кваліфікації вчителів в умовах безперервної педагогічної освіти, принципам організації
процесу підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії в аспекті актуалізації його якості.
З'ясовано, що особистісні характеристики вчителів і спеціалізація їх навчання є найважливішими
складовими частинами в системі післядипломної освіти вчителів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:46 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8687 |
ДСТУ 8302:2015: | Кривоніс М. В. ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ ЯК ЧИННИК ВИСОКОГО ПРОФЕСІЙНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО РІВНЯ В КРАЇНІ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр. 192-195. |