Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі

Котова-Олійник С. В. (2013) Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук..

[thumbnail of last Автореферат Котова-Олийник 170113.pdf]
Preview
Текст
last Автореферат Котова-Олийник 170113.pdf

Завантажити (360kB) | Preview

Анотація

Дисертаційне дослідження присвячене соціально-філософському
осмисленню соціокультурного змісту візуально репрезентованих ґендерних
відносин у сучасній рекламі. Пов'язані з домінуючою у суспільстві ідеологією,
політикою, економікою, культурою, вони впливають на процеси ідентифікації,
соціалізації та самореалізації особистості.
На основі концепції соціальної відповідальності та ґендерної рівності
дисертантом проаналізовано основні напрямки регулювання візуально
репрезентованих ґендерних відносин у сучасній рекламі, які носять
дискримінаційний за ознакою статі характер. Розроблено рекомендації щодо
формування ґендерно-чутливого рекламного простору в Україні через розвиток
ґендерної культури суспільства.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 23 Січ 2013 13:50
Оновлення: 15 Серп 2015 03:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9068
ДСТУ 8302:2015: Котова-Олійник С. В. Соціокультурний зміст візуальних репрезентацій ґендерних відносин у сучасній рекламі. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата філософських наук. 2013..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу