Шанскова Т. І. (2012) Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти. Шанскова Т.І. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т.І. Шанскова. – Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І. № 3. С. 133–135.
Preview
Ніжин Шанс.pdf
Завантажити (264kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито сучасні тенденції у підготовці майбутніх соціальних педагогів в умовах другої вищої освіти; проаналізовано концептуальні моделі такої підготовки майбутніх соціальних педагогів та представлено андрагогічну модель, яка будується на принципах навчання дорослих.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна підготовка соціальних педагогів, андрагогічна модель підготовки соціальних педагогів в умовах другої вищої освіти, принципи навчання дорослих. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ольга Кравчук |
Дата подачі: | 20 Бер 2013 11:34 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9353 |
ДСТУ 8302:2015: | Шанскова Т. І. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти. Шанскова Т.І. Модель професійної підготовки соціальних педагогів в умовах здобуття другої вищої освіти / Т.І. Шанскова. – Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) / за заг. ред. проф. Є. І. 2012. № 3. С. 133–135. |