Поліщук Л. П. (2010) Концептуальні засади підготовки ефективного учителя початкової школи у вищих навчальних закладах Англії. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. Частина 2.. № 66. С. 154–158.
Preview
10plpkzp.pdf
Завантажити (305kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються концептуальні підходи до реформування системи педагогічної освіти, які включають такі поняття, як "ефективний учитель".
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
| Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
| Дата подачі: | 25 Бер 2013 13:22 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 06:54 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9369 |
| ДСТУ 8302:2015: | Поліщук Л. П. Концептуальні засади підготовки ефективного учителя початкової школи у вищих навчальних закладах Англії. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. Частина 2.. 2010. № 66. С. 154–158. |


