Прилуцька Н. С. (2009) Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 10, № 2. ISSN 2076-8184.
Preview
prilutska.pdf
Завантажити (156kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій у навчанні майбутніх учителів математики, які допомагають розвинути необхідні практичні навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Розкрито поняття інформаційної та інформаційно-технологічної компетентностей, висвітлено теоретичні аспекти їх формування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології, компетентність, інформаційна компетентність, інформаційно-технологічна компетентність |
Класифікатор: | Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Наталія Прилуцька |
Дата подачі: | 09 Квіт 2013 09:54 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:58 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9426 |
ДСТУ 8302:2015: | Прилуцька Н. С. Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики. Інформаційні технології і засоби навчання. 2009. Т. 10, № 2. |