Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики

Прилуцька Н. С. (2009) Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики. Інформаційні технології і засоби навчання. Т. 10, № 2. ISSN 2076-8184.

[thumbnail of prilutska.pdf]
Preview
Текст
prilutska.pdf

Завантажити (156kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості використання нових інформаційних технологій у навчанні майбутніх учителів математики, які допомагають розвинути необхідні практичні навички, збільшують інтерес до навчального матеріалу, дозволяють зробити навчальний процес ефективним та індивідуалізованим. Розкрито поняття інформаційної та інформаційно-технологічної компетентностей, висвітлено теоретичні аспекти їх формування.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інформаційно-комунікаційні технології, компетентність, інформаційна компетентність, інформаційно-технологічна компетентність
Класифікатор: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Наталія Прилуцька
Дата подачі: 09 Квіт 2013 09:54
Оновлення: 15 Серп 2015 03:58
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9426
ДСТУ 8302:2015: Прилуцька Н. С. Теоретичні аспекти розвитку інформаційно-технологічної компетентності майбутніх учителів математики. Інформаційні технології і засоби навчання. 2009. Т. 10, № 2.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу