Гордієнко Л. Л. (2013) Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 67. С. 127–131. ISSN 2076-6173.
Preview
27.pdf
Завантажити (250kB) | Preview
Анотація
У даній статті розкрито сутність кроскультурної грамотності, представлено аналіз провідних
характеристик процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників, виявлено специфіку
навчальної та позанавчальної діяльності старшокласників та їх вплив на процес формування кроскультурної
грамотності, з’ясовано співвідношення особливостей старшого шкільного віку та кроскультурних
характеристик старшокласників.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 06 Черв 2013 10:23 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9574 |
ДСТУ 8302:2015: | Гордієнко Л. Л. Провідні характеристики процесу формування кроскультурної грамотності старшокласників у процесі навчальної та позанавчальної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 67. С. 127–131. |