Козак І. В., Міхеєва Г. М. (2013) Задачі і вправи для розвитку пізнавальних інтересів студентів. Біологічні дослідження – 2013: Матеріали IV науково-практичної Всеукраїнської конференції молодих учених та студентів. С. 281–283.
Документ Microsoft Word (1).pdf
Завантажити (225kB) | Preview
Анотація
Задачі і вправи вважаються важливими чинниками підвищення пізнавальної і практичної активності студентів в навчанні та під час проведення польових практик. Відомо, що в ході вирішення пізнавальної задачі з’являється потреба в нових знаннях, яку можна вважати стимулятором самостійної діяльності. Вирішення задач і вправ потребує прояву елементів творчого підходу до застосування наявних знань, особливо тоді, коли зміст завдання має тісний зв'язок з практичною діяльністю, з життям.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | задачі, вправи, викладання біології, структура уроку біології, інтереси студентів |
Класифікатор: | Q Наука > QK Ботаніка |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття |
Користувач: | С.Л. Гуторчук |
Дата подачі: | 25 Вер 2013 05:48 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9719 |