Будник О. Б. (2013) ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 66–69. ISSN 2076-6173.
12.pdf
Завантажити (270kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено сутність етнічної соціалізації особистості у філософсько-культурологічному
контексті, обґрунтовано теоретичні засади її ефективності в професійній підготовці майбутнього
педагога. Визначено, що важливим орієнтиром у розвитку вітчизняної професійної освіти є принцип
культуровідповідності. Обґрунтовано, що результатом ефективності етнічної соціалізації
майбутнього педагога є рівень сформованості його етнокультурної компетентності, готовність до
етнічної соціалізації учнів у навчальному-виховному процесі школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 01 Жовт 2013 11:58 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9755 |
ДСТУ 8302:2015: | Будник О. Б. ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 66–69. |