Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ

Будник О. Б. (2013) ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 69. С. 66–69. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 12.pdf]
Preview
Текст
12.pdf

Завантажити (270kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено сутність етнічної соціалізації особистості у філософсько-культурологічному
контексті, обґрунтовано теоретичні засади її ефективності в професійній підготовці майбутнього
педагога. Визначено, що важливим орієнтиром у розвитку вітчизняної професійної освіти є принцип
культуровідповідності. Обґрунтовано, що результатом ефективності етнічної соціалізації
майбутнього педагога є рівень сформованості його етнокультурної компетентності, готовність до
етнічної соціалізації учнів у навчальному-виховному процесі школи.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 01 Жовт 2013 11:58
Оновлення: 15 Серп 2015 04:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9755
ДСТУ 8302:2015: Будник О. Б. ФІЛОСОФСЬКО-КУЛЬТУРОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ЕТНІЧНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ЯК ТЕОРЕТИЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ЇЇ ПЕДАГОГІЧНОГО РОЗУМІННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 69. С. 66–69.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу