Роман С. В. (2013) ГУМАНІСТИЧНІ ЦІННОСТІ В СТРУКТУРІ ШКІЛЬНОЇ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). С. 36–44. ISSN 2076-6173.
Preview
7.pdf
Завантажити (328kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито сутність поняття ''гуманістичні цінності'' шляхом змістового аналізу його базових
категорій ''гуманім'', ''гуманність'' і ''гуманізація''. Конкретизовано відмінності педагогічних дефініцій
''гуманізація' і ''гуманітаризація'. Наведено параметри соціокультурного призначення гуманістичних
цінностей, критерії їх відбору, істотні ознаки, а також компоненти, рівні, показники проявлення
сформованості означених цінностей, вплив на цей процес ряду об’єктивних і суб’єктивних факторів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 04 Жовт 2013 07:30 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 04:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9837 |