Матушевська Н. В. (2013) Онтологічні характеристики комунікативної ситуації спокуси. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 70. С. 273–277. ISSN 2076-6173.
56.pdf
Завантажити (292kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто характеристики комунікативної ситуації спокуси, окреслено її структурні
особливості та визначено обсяг поняття "спокуса". Встановлено, що спокуса є різновидом мисленнєво-
комунікативної діяльності, яка спрямована на досягнення певних цілей шляхом прямої та/або непрямої
демонстрації седуктивного атрактора з метою збудження актуальних потреб. Прагнення
задовольнити негайні потреби уможливлює седуктивний вплив на бенефіціанта. Виокремлено
седуктивні атрактори матеріального, соціального та сексуального характеру, що спрямовані на
збудження нижчих та вищих потреб.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | P Мова та Література > PN Література (Загальне) |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 08 Жовт 2013 12:05 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 07:44 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9894 |
| ДСТУ 8302:2015: | Матушевська Н. В. Онтологічні характеристики комунікативної ситуації спокуси. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 70. С. 273–277. |


