Ресурси де є Автор Фурманюк С. М.
Фурманюк С. М. (2020) Формування художньо-предметної діяльності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами праці. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. Т. 1, № 68. С. 124–127. ISSN 1992-5786.
Фурманюк С. М. (2020) Самостійна робота студентів як засіб підвищення рівня професійних компетентностей вчителів образотворчого мистецтв. Інноваційна педагогіка. Т. 3, № 21. С. 28–31. ISSN 2663-6085.
Фурманюк С. М. (2019) Естетичне виховання дітей на сучасному етапі засобами праці. Психологія і педагогіка: актуальні питання: Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції: (м. Харків, Україна, 12–13 квітня 2019 р.).. С. 29–33.
Фурманюк С. М. (2019) Формування професійних навичок фахівців образотворчого мистецтва та дизайну з основ перспективного малювання. Молодий вчений. № 4 (68). С. 73–77. ISSN 2304-5809.
Фурманюк С. М. (2019) Художньо-графічна підготовка фахівців образотворчого мистецтва та дизайну в системі педагогічної освіти. Інноваційна педагогіка. Т. 2, № 12. С. 186–189. ISSN 2663-6085.
Фурманюк С. М. (2019) Використання сучасних технологій навчання у професійній підготовці фахівців дизайну. Інноваційна педагогіка. Т. 1, № 14. С. 159–162. ISSN 2663-6085.
Товщик Т. Г., Фурманюк С. М. (2019) Розвиток творчих здібностей фахівців професійного дизайну засобами малюнку. In: Міжнародна науково-практична конференція "Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті", 7-8 червня 2019 року., Харків: Східноукраїнська організація "Центр педагогічних досліджень". С. 84–87.
Фурманюк С. М. (2019) Формування професійних навичок фахівців образотворчого мистецтва та дизайну в проектуванні об`єктів графічного дизайну. Молодий вчений. № 9(71). С. 114–118. ISSN 2304-5809.
Лишенко А. М., Фурманюк С. М. (2019) Особливості графічного зображення пластичної форми та її художньо-образна характеристика. In: Міжнародна науково-практична конференція "Фактори розвитку педагогіки і психології в ХХІ столітті", 7-8 червня 2019 року, Харків: Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень. С. 61–65.
Фурманюк С. М. (2019) Розвиток навчально-пізнавальної діяльності фахівців дизайну у процесі підготовки до художнього проектування. Інноваційна педагогіка. Т. 2, № 18. С. 125–129. ISSN 2663-6085.
Фурманюк С. М. (2018) Використання традиційних і нетрадиційних технік у зображувальній діяльності дітей. Підготовка фахівців у контексті становлення нової української школи: збірник наукових праць.. С. 173–175.
Фурманюк С. М. (2018) Формування професійних навичок студентів у використанні нетрадиційних технік малювання. Потенціал сучасної науки (частина IІ): матеріали III Міжнародної науково-практичної конференції м. Київ, 10-11 листопада 2018 року.. С. 32–34.
Фурманюк С. М. (2018) Формування творчого мислення студентів у процесі художнього конструювання. Підготовка майбутніх фахівців у контексті становлення Нової української школи: компетентнісний підхід: збірник науково-методичних праць.. С. 325–327.
Фурманюк С. М. (2017) Особливості застосування народної іграшки у вихованні дітей дошкільного віку. Інтеграційні процеси в системі дошкільної та початкової освіти: теорія і практика: збірник науково-методичних праць.. С. 198–201.
Фурманюк С. М. (2014) Формування художньо-естетичної компетентності майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів засобами праці. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць.. С. 214–217.