Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є Автор Швець Т. В.

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип ресурсу | Не групувати
Перейти до: Стаття
Кількість ресурсів: 4.

Стаття

Овдіюк О. М., Швець Т. В. (2023) Теорія та методологія формування маркетингу послуг у діяльності підприємств. Ефективна економіка (11). ISSN 2307-2105.

Костюк Л. П., Швець Т. В., Овдіюк О. М., Плотнікова М. Ф. (2021) Публічне управління як основа стратегії розвитку територій та підприємництва. Наукові перспективи (4). С. 260–273. ISSN 2708-7530.

Швець Т. В., Овдіюк О. М., Плотнікова М. Ф., Костюк Л. П. (2021) Підприємництво та багатофункціональний розвиток сільських територій: public management, стратегія, організація і планування. Економіка та держава (4). С. 137–142. ISSN 2306-6806.

Овдіюк О. М., Швець Т. В. (2020) Стратегічні аспекти розвитку вітчизняного ринку сфери послуг. Ефективна економіка (9). ISSN 2307-2105.

Цей список був створений Wed Jul 16 23:29:48 2025 EEST.