Ресурси де є установа Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання" і є рік 2010
Г
Герасимчук Ю. О. (2010) Стан самотності персонажа: лінгвопсихологічний аспект (на матеріалі творів французьких постмодерністів). Науковий вісник Волинського нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Т. 9. С. 18–22.
Глухоман І. В. (2010) Філософський контекст лінгвістичних теорій Р. Якобсона. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 196–201.
Д
Дєнічєва О. І. (2010) Особливості розвитку гуманітарної освіти в приватних гімназіях сучасної Австрії. Порівняльно-педагогічні студії.. № 1-2. С. 98–104.
Дєнічєва О. І. (2010) Традиції та реформи гуманітарної освіти в гімназіях сучасної Австрії. Гуманізація навчально-виховного процесу: Зб. наук. пр.. № 5. С. 326–327.
Ж
Жиляєва Ю. М. (2010) Модель проектної технології загальнопедагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 49. С. 93–99.
Жиляєва Ю. М. (2010) Організація проектної роботи майбутніх учителів іноземних мов у процесі вивчення курсу "Дидактика". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 54. С. 131–136.
К
Калініна Л. В., Мисечко О. Є., Самойлюкевич І. В., Березенська Л. І., Сіваєва Н. П. (2010) Розвиток професійно-методичної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови: проблемні завдання. Вид-во ЖДУ ім. І.Франка, м. Житомир.
Корбут Г. О., Вискушенко А. П., Памірський М. С. (2010) КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ „ЗЕЛЕНОГО ГАЮ" ПРИ ВИРОЩУВАННІ КАРТОПЛІ НА ЛЕСОВИХ ВІДСЛОНЕННЯХ СЛОВЕЧАНСЬКО - ОВРУЦЬКОГО КРЯЖУ. Конкурентноспроможність в умовах глобалізації:реалії, проблеми та перспективи: Матеріали IV міжнародної науково-практичної конференції.. С. 212–214.
Кузнєцова Г. В. (2010) Концептуальний аспект озаглавлювання (на матеріалі сучасного англомовного дискурсу). Наукові записки. - Випуск 89 (5). - Серія: Філологічні науки (мовознавство): У 5 ч... С. 186–190.
Кузнєцова Г. В., Болейко В. В. (2010) Комунікативно-прагматичні особливості текстів інтерв'ю в сучасній американській пресі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 52. С. 202–206.
Кузнєцова Г. В., Кузнєцова І. В. (2010) Концептуальний аспект озаглавлювання (на матеріалі сучасного англомовного дискурсу). Наукові записки. – Серія: Філологічні науки (Мовознавство).. С. 186–190.
Л
Литньова Т. В. (2010) Періодизація історії розвитку змісту загальної середньої освіти (30-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.). Історико-педагогічний альманах.. С. 68–72.
М
Мисечко О. Є. (2010) Актуальні питання формування професійної майстерності вчителя в умовах інститутів/факультетів іноземних мов в Україні (друга половина ХХ ст.). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 121–124. ISSN 2076-6173.
П
Памірський М. С., Солопій В. В., Ковтонюк А. А. (2010) Україна. Велика Британія. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.
Памірський М. С., Солопій В. В., Ковтонюк А. А. (2010) Ukraine. Great Britain. 42 с. [Навчальний матеріал]
Папіжук В. О. (2010) Реформування змісту навчання в ліцеях загальної і технологічної освіти у Франції. Порівняльно-педагогічні студії. № 2. С. 99–106.
С
Свириденко І. М. (2010) Особливості виховання вірності в особистісних взаєминах студентів ВНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 167–171.
Свириденко І. М. (2010) Вчинок-вірність в особистісних взаєминах студентів ВНЗ. Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: збірник науково-методичних праць молодих дослідників / за заг. ред. О.О.Максимової, М.А.Федорової.. С. 19–24.
Статкевич А. Г., Фенчук О. О. (2010) Особливості навчання англійської та німецької комп’ютерної термінології студентів спеціальності "Інформатика". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 50. С. 176–180.