Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси де є установа Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики" і є рік 2005

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу | Не групувати
Кількість ресурсів: 9.

Бахтин А. К., Таргонський А. Л. (2005) Некоторые экстремальные задачи теории неналегающих областей со свободными полюсами на лучах. Український математичний журнал. Т. 58, № 12. ст. 5. ISSN 1027-3190.

Орел Л. О. (2005) Позакласна робота з математики як засіб розвитку математичних здібностей молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 254–257. ISSN 2076-6173.

Сверчевська І. А. (2005) Постнекласичні підходи до навчання математики. Математика в школі. № 5. С. 8–11.

Севостьянов Е. А. (2005) К теории сходимости пространственных гомеоморфизмов класса Соболева. Доповіді національної академії наук України. № 10. С. 40–41. ISSN 1025-6415.

Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання в контексті сучасної концепції розвитку освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 25. С. 65–68.

Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання: ретроспективний аналіз. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 24. С. 121–124.

Семенець С. П. (2005) Система розвивального навчання майбутніх учителів математики:методологічні аспекти. Збірник тез доповідей мужнародної науково-методичної коференції. Евристичне навчання математики.. С. 264–265.

Семенець С. П. (2005) Аналіз методологічних основ системи розвивального навчання. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: «Педагогічні науки». № 70. С. 127–132.

Семенець С. П. (2005) Особливості технології розвивальної освіти у системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. Матеріали Всеукраїнської науково-методичної конференції «Проблеми математичної освіти».. С. 357–360. ISSN 966-353-002-2.

Цей список був створений Mon Aug 4 07:03:49 2025 EEST.