Ресурси де є установа Кафедра соціальної та практичної психології" і є рік 2004
Г
Гавриловська К. П. (2004) Особистість як суб’єкт активності у процесі правової соціалізації. Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України.. Т. 6, № 3. С. 75–79.
Гавриловська К. П. (2004) Образ правової системи як детермінанта правової поведінки особистості. Психологічні студії Львівського університету: Зб. наук. праць. № 1. С. 262–267.
Горбунова В. В. (2004) Етнічний світ у малюнках дітей. Соціальна психологія. № 6 (8). С. 77–85.
К
Климчук В. О. (2004) Дослідження особливостей розвитку внутрішньої мотивації студентів у навчальній діяльності. Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Серія 12. Психологія. № 1 (25. С. 222–232.
Климчук В. О., Шимченко О. А. (2004) Вплив внутрішньої мотивації на розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку. Обдарована дитина. № 10. С. 60–63.
М
Музика О. Л. (2004) "Три кроки" – концепція програми розвитку здібностей та обдарованості. Гуманізація взаємин учителя та учнів – необхідна умова особистісно орієнтованої освіти: науково-методичний збірник /За ред. С.Д.Максименка, Г.О.Балла, М.М.Заброцького.. С. 81–88.
П
Пирог Г. В. (2004) Особливості системи християнських цінностей. Українське релігієзнавство : Бюлетень Української Асоціації релігієзнавців і Відділення релігієзнавства Інституту філософії ім. Г.С. Сковороди НАН України. Київ. № 1 (29). С. 21–29.
Пирог Г. В. (2004) Трансформации христианских ценностей в современном украинском обществе. Горизонты образования. № 1. С. 105–109.
Пирог Г. В. (2004) Християнські цінності у сучасному українському суспільстві. Науковий вісник Чернівецького Університету : зб. наук. праць. № 203. С. 22–26.
Портницька Н. Ф. (2004) Динаміка наслідування в процесі розвитку творчих здібностей дошкільників. Психологія. Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова.. № 26. С. 212–219.
С
Савиченко О. М. (2004) Використання методу контент-аналізу для вивчення мотивації досягнення успіху. Молодь в умовах нової соціальної перспективи. Т. 6. С. 351–353.
Савиченко О. М. (2004) Мотивація досягнення успіху: механізми розвитку в спортивній діяльності. Гуманізація взаємин учителя та учнів – необхідна умова особистісно орієнтованої освіти: науково-методичний посібник.. С. 119–121.
Т
Тичина І. М. (2004) До проблеми визначення та класифікації цінностей громадської діяльності. Молодь в умовах нової соціальної перспективи / Матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції.. С. 342–344.
У
Уразов А. У., Маслак П. В., Саух І. В. (2004) Основи економічної теорії. МАУП, Житомир.
Ш
Шаюк А. В., Яковлева О. О. (2004) Легенева гіпертензія і труднощі при діагностиці, сумнівні перспективи лікування. Biomedical and Biosocial anthropology Official Journal of the International Academy of Integrative Anthropology. № 3. С. 148–154.