Ресурси за класифікатором: AS Академії та освітні спільноти (Загальне)
- Предметний класифікатор Бібілотеки Конгресу (35062)
- A Загальні роботи (841)
- AS Академії та освітні спільноти (Загальне) (9)
- A Загальні роботи (841)
Г
Грибан Г. В. (2012) Формування естетичної культури учнів засобами мови. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук.. С. 362–367.
Д
Денисевич О. В. (2016) Польські та українські студенти: спроба ментального зіставлення. Fundacja Wolność i Demokracja..
Н
Ніколаєнко С. М. (2007) Пріоритетні напрями розвитку інноваційної діяльності в Україні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 35–39.
П
Павлик Н. П., Сейко Н. А., Ситняківська С. М. (2023) Практико орієнтована підготовка майбутніх соціальних працівників (на прикладі вивчення соціального фандрейзингу). European scientific congress..
С
Ситняківська С. М., Літяга І. В. (2023) Профілактика емоційного вигорання викладачів ЗВО в умовах змішаного навчання. Сучасні виклики та актуальні проблеми науки, освіти, технологій і суспільства..
У
Усатий А. В. (2012) Формування читацьких умінь учнів старших класів у процесі вивчення літературних творів. Інше. ЖДУ ім. І. Франка.
Х
Халін В. В. (2012) Творчість М. В. Никончука в аспекті літературно-краєзнавчих досліджень. Волинь-Житомирщина.. С. 282–285.
Ш
Шевцова Л. С. (2008) Вивчення односкладних речень студентами-іноземцями. UCRAINICA. Т. 3, № 2. С. 745–749.
Шевцова Л. С. (2010) Використання синтаксичного матеріалу в процесі розвитку зв’язного мовлення. Педагогічна Житомирщина. № 5-6. С. 16–18.