Ресурси за класифікатором: GE Природокористування
-
Предметний класифікатор Бібліотеки Конгресу США
(35347)
-
G Географія, Антропологія та Рекреація
(89)
- GE Природокористування (15)
-
G Географія, Антропологія та Рекреація
(89)
Стаття
Sіdorovsкіy S. А. (2012) New record of the freshawater fairy shrimp Tanymastix stagnalis and Drepanosurus birostratus (Branhiopoda, Anosraca) from the Kharkiv region (Ukraine). Vestnik Zoologii. Т. 46, № 1. ст. 81. ISSN 0084-5604.
Іванченко А. В. (2003) Екологічна освіта – важливий чинник формування особистості старшокласника. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 13–15.
Гачайли Г. А., Хом’як І. В. (2017) Термодинамічна характеристика рослинних угруповань класу Artemisietea Tx 1950. Наукове електронне видання Тези ХІII Всеукраїнська наукова on-line конференція студентів, магістрів та аспірантів з міжнародною участю “Сучасні проблеми екології”.. ст. 15.
Градовський В. М. (1998) До фауни та екології Lithoglyphidae Правобережної України. Вісник Житомирського педагогічного інституту. № 1. С. 105–106.
Демчук Л. І. (2003) Формування екологічної культури учнів засобами української народної педагогіки. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 13. С. 124–126.
Корбут Г. О., Вискушенко А. П., Муж Г. В., Міхеєва Г. М., Юрик Л. О., Памірський М. С., Дудар М. І. (2007) Екологічні проблеми в світлі сучасної філософії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. С. 211–215.
Макарчук О. В., Хом’як І. В. (2017) Аналіз флористичної індикації степені трансформації екосистем. Наукове електронне видання Тези ХІII Всеукраїнська наукова on-line конференція студентів, магістрів та аспірантів з міжнародною участю “Сучасні проблеми екології”.. ст. 14.
Малинівська Л. І. (2008) Формування відповідального ставлення до природи як проблема в науковій літературі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 37. С. 174–177.
Павловський В. А., Мірошниченко А. І., Іванова А. В., Корбут Г. О. (2003) Віддалені наслідки Чорнобильської катастрофи. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 11. С. 249–252.
Пруцакова О. Л. (2003) Роль вчителя у екологічній ігровій діяльності школярів. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 206–208.
Пустовіт Н. А. (2003) Співпраця школи, науки і громадськості у сфері екологічного виховання. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 12. С. 202–205.
Ситник Ю. М., Осадча Н. М., Шевченко П. Г., Киричук Г. Є., Забитівський Ю. М. (2007) Гідроекологія озерних екосистем України. Шацькі озера. Екологічна токсикологія: озеро Чорне Велике (огляд). Частина 1. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 34. С. 225–230.
Книга
Нестерчук І. К. (ред.). (2025) Збірник тез доповідей ІІ Міжнародної науково-практичної онлайн-конференції «Туризм. Географія. Екологія: інновації, освіта, бізнес». Житомирський державний університет імені Івана Франка.
Навчальний матеріал
Коцюба І. Ю. (2017) Тестові завдання із заповідної справи. [Навчальний матеріал]
Кваліфікаційна робота
Шпаківська Т. П. (2014) Психологічні особливості відображення рослинного світу в екологічній свідомості студентів. [Кваліфікаційна робота]