Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Ресурси за класифікатором: LB2361 Учбовий план

Виберіть формат: [Atom feed] Atom [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Групувати за: Автор | Тип ресурсу
Кілька ресурсів на цьому рівні: 15.

Стаття

Lazareva A., Сікора Я. Б., Zadorina O., Rizak G., Kaminskyy V. (2024) Adapting Curricula to the Needs of the Modern Digital Society in Ukraine. Futurity Education. Т. 4, № 3. С. 236–252. ISSN 2956-3402.

Vlasenko Olha, Veres Oleh, Ilchuk Pavlo, Kots Olha, Levus Yana (2022) Recommendation System for Leisure Time-Management in Quarantine Conditions. Modern Machine Learning Technologies and Data Science Workshop. Т. 3312. С. 263–282.

Анічкіна О. В., Авдєєва О. Ю., Євдоченко О. С. (2022) Формування експериментальної компетентності майбутніх хіміків у процесі професійної підготовки в закладі вищої освіти. Проблеми хімії та сталого розвитку. № 3. С. 3–12. ISSN 2786-4669.

Байда М. В. (2011) ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В РІЗНИХ ТИПАХ КООПЕРАТИВНИХ ГРУП. Гуманізація навчально-виховного процесу. № 7.

Жижко О. А. (2007) Курікулум в освітній діяльності провідних університетів Мексики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 33. С. 69–72.

Климович Ю. Ю. (2018) Шляхи використання SMART-технологій у процесі формування мовної лексичної компетентності учнів з вадами слуху в рамках інклюзивної освіти. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць.. С. 147–150.

Марущак О. М. (2017) Текстотворчі завдання дитячих часописів у контексті фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару).. С. 127–133.

Марущак О. М. (2016) Дитяча періодика у контексті професійної підготовки учителів початкової школи. Medzinárodná vedecko-praktická konferencia "Stav, problémy a perspektívy pedagogického štúdia a sociálnej práce" : zborník príspevkov z medzinárodnej vedecrej konferencie (28 – 29 októbra 2016 r.).. С. 135–138.

Мисечко О. Є. (2005) З історії запровадження іноземних мов у шкільну практику. Шлях освіти. № 1. С. 45–52.

Мінгальова Ю. І., Верховська Є. І., Козюченко Б. О. (2020) Сучасні мови програмування для вивчення здобувачами освіти. Актуальні питання сучасної інформатики: Матеріали доповідей V Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Сучасні інформаційні технології в освіті та науці» (12 листопада 2020 р.).. С. 147–151.

Доповідь на конференції або симпозіумі

Анічкіна О. В., Авдєєва О. Ю. (2022) Вивчення харчової хімії в професійній підготовці майбутніх хіміків. In: І Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми хімії та хімічної технології», 30.11.2022, Україна, Київ, НУХТ. С. 317–318.

Спірін О. М. (2007) Автоматизована система “НАВЧАЛЬНІ ПЛАНИ”, побудована на основі Web-орієнтованого підходу. In: Міжгалузева нарада МОН України, 21.12.2006, м. Київ. С. 1–6.

Навчальний матеріал

Вовченко І. І., Кутек Т. Б. (2007) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА В ШКОЛІ. [Навчальний матеріал]

Коротун О. В. (2018) Використання хмаро орієнтованої системи дистанційного навчання Canvas у навчанні баз даних. [Навчальний матеріал]

Дисертація або Автореферат

Спірін О. М. (2009) Теоретичні та методичні основи кредитно-модульної системи навчання майбутніх учителів інформатики. Автореферат Докторський thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Цей список був створений Sat Jul 26 13:46:37 2025 EEST.