Впровадження аксеологічного підходу у професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів

Жуковський, Є. І. (2012) Впровадження аксеологічного підходу у професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Девʼята Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Україна наукова», 9. pp. 73-75.

[img]
Preview
Text
Download (106kB) | Preview

Abstract

В останні роки у педагогічних дослідженнях в освіті провідне місце займає аксіологічний підхід до навчання, який ставить у центр педагогічної діяльності цінності буття людини. Він властивий гуманістичній педагогіці, яка розглядає людину як найвищу цінність суспільства, бо аксіологічна спрямованість занять сприяє гуманним стосункам між вчителем і учнем, сприяє їхній творчій співпраці

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: аксеологічний підхід, самостійна фізкультурно-оздоровча діяльність
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Physical Culture and Basic Military Training
Depositing User: професор Григорій Грибан
Date Deposited: 22 Sep 2014 09:44
Last Modified: 15 Aug 2015 05:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10414

Actions (login required)

View Item View Item