Жуковський, Є. І. (2012) Впровадження аксеологічного підходу у професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Девʼята Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Україна наукова», 9. с. 73-75.
|
Text
Download (106kB) | Перегляд |
Опис
В останні роки у педагогічних дослідженнях в освіті провідне місце займає аксіологічний підхід до навчання, який ставить у центр педагогічної діяльності цінності буття людини. Він властивий гуманістичній педагогіці, яка розглядає людину як найвищу цінність суспільства, бо аксіологічна спрямованість занять сприяє гуманним стосункам між вчителем і учнем, сприяє їхній творчій співпраці
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | аксеологічний підхід, самостійна фізкультурно-оздоровча діяльність |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичного виховання та спортивного вдосконалення |
Користувач, що депонує: | професор Григорій Грибан |
Дата внесення: | 22 Вер 2014 09:44 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 05:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10414 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |