Впровадження аксеологічного підходу у професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів

Жуковський Є. І. (2012) Впровадження аксеологічного підходу у професійну підготовку майбутніх учителів фізичної культури до організації самостійної фізкультурно-оздоровчої діяльності школярів. Девʼята Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Україна наукова», 9. С. 73–75.

[img]
Preview
Текст
Download (106kB) | Preview

Анотація

В останні роки у педагогічних дослідженнях в освіті провідне місце займає аксіологічний підхід до навчання, який ставить у центр педагогічної діяльності цінності буття людини. Він властивий гуманістичній педагогіці, яка розглядає людину як найвищу цінність суспільства, бо аксіологічна спрямованість занять сприяє гуманним стосункам між вчителем і учнем, сприяє їхній творчій співпраці

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: аксеологічний підхід, самостійна фізкультурно-оздоровча діяльність
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки
Користувач: Григорій Петрович Грибан
Дата подачі: 22 Вер 2014 09:44
Оновлення: 15 Серп 2015 05:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10414

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу