BLENDING CONTENT-BASED INSTRUCTION AND COOPERATIVE LEARNING IN A LANGUAGE CLASSROOM

Байда М. В. (2014) BLENDING CONTENT-BASED INSTRUCTION AND COOPERATIVE LEARNING IN A LANGUAGE CLASSROOM. The Global English Teacher: Imрroving What Works and Fixing What Doesn’t.

[img]
Preview
Текст
Download (67kB) | Preview

Анотація

The purpose of the article is to present an instructional unit developed while auditing English for Academic Purposes (EAP) class at the TESOL department of California State University, Los Angeles

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 15 Трав 2014 06:14
Оновлення: 15 Серп 2015 06:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11188

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу