BLENDING CONTENT-BASED INSTRUCTION AND COOPERATIVE LEARNING IN A LANGUAGE CLASSROOM

Байда, М. В. (2014) BLENDING CONTENT-BASED INSTRUCTION AND COOPERATIVE LEARNING IN A LANGUAGE CLASSROOM. The Global English Teacher: Imрroving What Works and Fixing What Doesn’t.

[img]
Перегляд
Text
Download (67kB) | Перегляд

Опис

The purpose of the article is to present an instructional unit developed while auditing English for Academic Purposes (EAP) class at the TESOL department of California State University, Los Angeles

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 15 Трав 2014 06:14
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11188

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу