Байда, М. В. (2011) ОРГАНІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ. Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки.
|
Text
Download (239kB) | Перегляд |
Опис
У статті досліджується поняття кооперативного навчання та його основні компоненти. Аналізуються основні принципи організації процесу підготовки майбутніх учителів-філологів до роботи в умовах кооперативного навчання. Визначаються функції викладача при кооперативному навчанні.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | процес підготовки, принцип, учитель-філолог, кооперативне навчання. |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата внесення: | 14 Трав 2014 08:10 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 06:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11200 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |