Щерба Н. С. (2011) КОНТРОЛЬ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя засобами інноваційних освітніх технологій (7). С. 98–102.
|
Текст
Download (193kB) | Preview |
Анотація
Стратегії оволодіння іноземними мовами, засобами яких реалізується іншомовна СДК в навчальному процесі, це орієнтовні лінії поведінки суб’єкта учіння та відповідні дії, обрані ним згідно своїх індивідуально-особистісних характеристик з метою раціонального й ефективного вирішення наявних навчально-комунікативних проблем. У складі іншомовної СДК вони розподіляються на прямі (стратегії запам’ятовування, когнітивні й компенсаторні (комунікативні і навчальні) та непрямі (метакогнітивні, соціальні, афективні та соціально-афективні). Готовність майбутнього вчителя до формування в учнів іншомовної СДК складається з діяльнісного і психолого-педагогічного компонентів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 14 Трав 2014 08:13 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11218 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |