Калініна Л. В. (2014) INTRODUCING SPECIAL COURSES INTO PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION. Тривалий професійний розвиток: навики, цілі, виклики XXI століття. С. 16–17.
|
Текст
Download (73kB) | Preview |
Анотація
Traditionally, pre-service professional development of future English teachers at many Ukrainian Universities starts in their third year of studies when they take courses in foreign language teaching methodology. During the lectures future teachers obtain theoretical knowledge of basic methodological problems which they discuss afterwards at their seminars.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 15 Трав 2014 08:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11230 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |