INTRODUCING SPECIAL COURSES INTO PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION

Калініна, Л. В. (2014) INTRODUCING SPECIAL COURSES INTO PRE-SERVICE TEACHER EDUCATION. Тривалий професійний розвиток: навики, цілі, виклики XXI століття. с. 16-17.

[img]
Перегляд
Text
Download (73kB) | Перегляд

Опис

Traditionally, pre-service professional development of future English teachers at many Ukrainian Universities starts in their third year of studies when they take courses in foreign language teaching methodology. During the lectures future teachers obtain theoretical knowledge of basic methodological problems which they discuss afterwards at their seminars.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 15 Трав 2014 08:19
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11230

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу