Горобченко, Н. В. (2013) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ. Вчитель як ретранслятор іншомовної культури, комунікативний партнер: Імідж сучасного педагога. Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал (5). с. 41-43.
|
Text
Download (141kB) | Перегляд |
Опис
Дана стаття присвячена вирішенню проблеми формування у майбутніх учителів німецької мови комунікативної компетенції в писемному мовленні. Автор розглядає цілі та задачі навчання писемного мовлення майбутніх учителів в світлі сучасних міжнародних вимог, визначає дискурс як основу навчання зазначеного виду мовленнєвої діяльності та характеризує функціонально-смислові типи дискурсу, характерні для 1-го курсу, - опис та розповідь.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | мета навчання писемного мовлення, мовленнєві вміння, загальні закономірності побудови текстів, дискурсивні вміння, функціонально-смислові типи тексту, опис, розповідь |
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата внесення: | 15 Трав 2014 08:55 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 06:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11236 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |