ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ

Горобченко, Н. В. (2013) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПИСЕМНОМУ МОВЛЕННІ. Вчитель як ретранслятор іншомовної культури, комунікативний партнер: Імідж сучасного педагога. Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал (5). с. 41-43.

[img]
Перегляд
Text
Download (141kB) | Перегляд

Опис

Дана стаття присвячена вирішенню проблеми формування у майбутніх учителів німецької мови комунікативної компетенції в писемному мовленні. Автор розглядає цілі та задачі навчання писемного мовлення майбутніх учителів в світлі сучасних міжнародних вимог, визначає дискурс як основу навчання зазначеного виду мовленнєвої діяльності та характеризує функціонально-смислові типи дискурсу, характерні для 1-го курсу, - опис та розповідь.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: мета навчання писемного мовлення, мовленнєві вміння, загальні закономірності побудови текстів, дискурсивні вміння, функціонально-смислові типи тексту, опис, розповідь
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 15 Трав 2014 08:55
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11236

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу