Дуплійчук О. М. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГАУ СВІТЛІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ. Наукові записки. Серія «Філологічна» (38). С. 251–255.
|
Текст
Download (153kB) | Попередньо |
Анотація
У статті науково обґрунтовується мета, завдання, умови та принципи моделі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога у світлі нової освітньої парадигми; визначається три групи професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій, що реалізуються на чотирьох етапах в площинах теоретичної, практичної та дослідницької підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | модель, професійно-педагогічна підготовка, майбутнійвчитель-філолог, проектно-комунікативна технологія |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Наукові установи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Внесення Користувача: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі на зберігання: | 15 Трав 2014 09:05 |
Останнє оновлення: | 15 Серп 2015 06:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11242 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |