МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГАУ СВІТЛІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ

Дуплійчук О. М. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГАУ СВІТЛІ НОВОЇ ОСВІТНЬОЇ ПАРАДИГМИ. Наукові записки. Серія «Філологічна» (38). С. 251–255.

[img]
Попередньо
Текст
Download (153kB) | Попередньо

Анотація

У статті науково обґрунтовується мета, завдання, умови та принципи моделі професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя-філолога у світлі нової освітньої парадигми; визначається три групи професійно-орієнтованих проектно-комунікативних технологій, що реалізуються на чотирьох етапах в площинах теоретичної, практичної та дослідницької підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: модель, професійно-педагогічна підготовка, майбутнійвчитель-філолог, проектно-комунікативна технологія
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LA Історія освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Наукові установи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Внесення Користувача: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі на зберігання: 15 Трав 2014 09:05
Останнє оновлення: 15 Серп 2015 06:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11242

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу