Дуплійчук О. М. (2012) ОСОБИСТІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Сучасна наука: теорія і практика, 2. С. 8–11.
|
Текст
Download (97kB) | Preview |
Анотація
Протягом останніх десятиліть однією з передових цілей освіти декларувався всебічний розвиток особистості. Сучасні вимоги до підготовки вчителя початкової школи, окреслені державними стандартами, орієнтовані лише на системне бачення і осмислення навчального матеріалу в рамках навчальної дисципліни «Іноземна мова». Саме тому більшість дослідників констатують «втрату особистості» вчителя як наслідок «духовного зубожіння суспільства», пануючого «технократизму» і функціональної направленості освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 15 Трав 2014 09:05 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11243 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |