АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДІНГУ НА УРОЦІ АНГЛІСЬКОЇ МОВИ

Дєньгаєва С. В. (2012) АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДІНГУ НА УРОЦІ АНГЛІСЬКОЇ МОВИ. Придніпровські соціально-гуманітарні читання. С. 66–69.

[img]
Preview
Текст
Download (721kB) | Preview

Анотація

ХХІ століття – це століття у якому існує покоління школярів і студентів, яких в англомовній літературі називають Generation Dot Com, для яких більш звичним є сприйняття аудіовізуальної інформації, ніж друкованої. Доводиться визнати, що цю ситуацію не можна повернути назад: телебачення, відео, комп'ютер, Інтернет та інші телекомунікаційні мережі невблаганно змінюють аудиторію, поступово перетворюючи «читачів» більшою мірою в «глядачів». Знання того, як функціонують медіа, як ми взаємодіємо з ними і як ми можемо використовувати їх з максимальною користю, стають необхідним компонентом компетентності сучасної людини, а саме для тренування й розвитку вмінь аналізу, синтезу й оцінки інформації, розвитку критичного й творчого мислення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 16 Трав 2014 05:45
Оновлення: 03 Лист 2016 08:04
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11265

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу