Дєньгаєва, С. В. (2012) АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАТЕХНОЛОГІЇ БРЕНДІНГУ НА УРОЦІ АНГЛІСЬКОЇ МОВИ. Придніпровські соціально-гуманітарні читання. с. 66-69.
|
Text
Download (721kB) | Перегляд |
Опис
ХХІ століття – це століття у якому існує покоління школярів і студентів, яких в англомовній літературі називають Generation Dot Com, для яких більш звичним є сприйняття аудіовізуальної інформації, ніж друкованої. Доводиться визнати, що цю ситуацію не можна повернути назад: телебачення, відео, комп'ютер, Інтернет та інші телекомунікаційні мережі невблаганно змінюють аудиторію, поступово перетворюючи «читачів» більшою мірою в «глядачів». Знання того, як функціонують медіа, як ми взаємодіємо з ними і як ми можемо використовувати їх з максимальною користю, стають необхідним компонентом компетентності сучасної людини, а саме для тренування й розвитку вмінь аналізу, синтезу й оцінки інформації, розвитку критичного й творчого мислення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата внесення: | 16 Трав 2014 05:45 |
Останні зміни: | 03 Лист 2016 08:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11265 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |