Дєньгаєва С. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МЕДІАОСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном. С. 213–236.
|
Текст
Download (969kB) | Preview |
Анотація
Сучасний світ по праву називають світом масових комунікацій і підростаюче покоління все частіше називають «медійним». І хоча ступінь поінформованості про різні засоби масової комунікації залежить від безлічі факторів, основними з яких є вік, наявність медійних засобів та ін., інтерес, що проявляється до медіа, незмінно зростає, а вільний час більшості сьогоднішніх дітей тісно пов'язаний саме із засобами масової комунікації. Це не дивно, адже «для більшості дітей та молоді сучасні медіа (і особливо Інтернет), набагато більше, ніж прості засоби пізнання навколишнього світу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 16 Трав 2014 05:51 |
Оновлення: | 03 Лист 2016 08:04 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11273 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |