Особливості формування лінгвокраїнознавчої компетенції майбутніх вчителів іноземної мови на початковому етапі ВНЗ

Калініна Л. В., Волощук А. М. (2006) Особливості формування лінгвокраїнознавчої компетенції майбутніх вчителів іноземної мови на початковому етапі ВНЗ. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку (3). С. 55–59.

[img]
Preview
Текст
Download (326kB) | Preview

Анотація

Технологічні та інформаційні інновації кінця ХХ – початку ХХІ століття, розширення сфер взаємодії на міжнародному рівні, поступовий перехід нашого суспільства із закритого у відкрите – все це стало поштовхом до знайомства з культурою країн різних континентів та для міжкультурної комунікації, тобто адекватного сприйняття двох учасників комунікативного акту, які належать до різномовних та різнонаціональних культур.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра іноземних мов і новітніх технологій навчання
Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 16 Трав 2014 08:24
Оновлення: 15 Серп 2015 06:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11304

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу