Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор

Великдус К. В., Яворська Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. ЖДУ ім. І.Франка.

[img]
Preview
Текст (Дипломна робота)
Download (160kB) | Preview

Анотація

Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні характеризується пошуком та вдосконаленням шляхів формування гармонійно розвиненої особистості підростаючого громадянина. В Законі України “Про освіту”, державних національних програмах “Освіта” та Цільовій комплексній програмі “Фізичне виховання – здоров’я нації ” визначено, що сьогодні особливої уваги набуває єдність виховних впливів на дитину протягом усього періоду розвитку, починаючи з раннього дитинства [28; 73]. З огляду на це, актуальним є питання належного фізичного виховання учнів початкових класів, гармонійного розвитку особистості та стабільного стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку.

Тип ресурсу: Інше
Ключові слова: Фізична культура, початкові класи, рухливі ігри, особистість
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач: К.Ю. Пелешок
Дата подачі: 10 Жовт 2014 12:33
Оновлення: 23 Січ 2018 13:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13027

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу