Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор

Великдус, К. В., Яворська, Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. ЖДУ ім. І.Франка.

[img]
Перегляд
Text (Дипломна робота)
Download (160kB) | Перегляд

Опис

Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні характеризується пошуком та вдосконаленням шляхів формування гармонійно розвиненої особистості підростаючого громадянина. В Законі України “Про освіту”, державних національних програмах “Освіта” та Цільовій комплексній програмі “Фізичне виховання – здоров’я нації ” визначено, що сьогодні особливої уваги набуває єдність виховних впливів на дитину протягом усього періоду розвитку, починаючи з раннього дитинства [28; 73]. З огляду на це, актуальним є питання належного фізичного виховання учнів початкових класів, гармонійного розвитку особистості та стабільного стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку.

Тип елементу : Інший
Ключові слова: Фізична культура, початкові класи, рухливі ігри, особистість
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: лаборант К.Ю. Пелешок
Дата внесення: 10 Жов 2014 12:33
Останні зміни: 23 Січ 2018 13:15
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13027

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу