Великдус К. В., Яворська Т. Є. (2012) Формування гармонійно розвиненої особистості на уроках фізичної культури учнів початкових класів засобами рухливих ігор. ЖДУ ім. І.Франка.
|
Текст (Дипломна робота)
Download (160kB) | Preview |
Анотація
Сучасний розвиток педагогічної науки в Україні характеризується пошуком та вдосконаленням шляхів формування гармонійно розвиненої особистості підростаючого громадянина. В Законі України “Про освіту”, державних національних програмах “Освіта” та Цільовій комплексній програмі “Фізичне виховання – здоров’я нації ” визначено, що сьогодні особливої уваги набуває єдність виховних впливів на дитину протягом усього періоду розвитку, починаючи з раннього дитинства [28; 73]. З огляду на це, актуальним є питання належного фізичного виховання учнів початкових класів, гармонійного розвитку особистості та стабільного стану здоров’я дітей молодшого шкільного віку.
Тип ресурсу: | Інше |
---|---|
Ключові слова: | Фізична культура, початкові класи, рухливі ігри, особистість |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту |
Користувач: | К.Ю. Пелешок |
Дата подачі: | 10 Жовт 2014 12:33 |
Оновлення: | 23 Січ 2018 13:15 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13027 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |