Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень

Семенець, С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції. pp. 87-89. ISSN 978-966-473-174-1

[img]
Preview
Text
Download (447kB) | Preview

Abstract

У роботі представлено основні результати досліджень, які подано в монографії автора.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: методологія, теорія, розвивальне навчання математики
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis
Depositing User: лаборант А. М. Бойко
Date Deposited: 28 Dec 2015 10:12
Last Modified: 03 Oct 2016 09:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19730

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics