Семенець, С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції. с. 87-89. ISSN 978-966-473-174-1
|
Text
Download (447kB) | Перегляд |
Опис
У роботі представлено основні результати досліджень, які подано в монографії автора.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | методологія, теорія, розвивальне навчання математики |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 28 Груд 2015 10:12 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:22 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19730 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |