Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень

Семенець, С. П. (2015) Методологія і теорія розвивального навчання математики: результати досліджень. Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс-2015»: матеріали II Міжнародної науково-методичної конференції. с. 87-89. ISSN 978-966-473-174-1

[img]
Перегляд
Text
Download (447kB) | Перегляд

Опис

У роботі представлено основні результати досліджень, які подано в монографії автора.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: методологія, теорія, розвивальне навчання математики
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 28 Груд 2015 10:12
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/19730

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу