Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів

Семенець, С. П. (2016) Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі (4). с. 14-18.

[img]
Перегляд
Text
Download (468kB) | Перегляд

Опис

У контексті діяльнісної теорії навчання розкрито зміст заданного підходу до формування навчально- математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів, представлено задачну систему розвивального навчання математики, на основі якої встановлено зони найближчого математичного розвитку школярів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: заданна система, навчально-математична діяльність, математичні здібності, зони найближчого ма­ тематичного розвитку учнів
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: лаборант А. М. Бойко
Дата внесення: 13 Трав 2016 09:35
Останні зміни: 03 Жов 2016 09:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20943

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу