Семенець, С. П. (2016) Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі (4). с. 14-18.
|
Text
Download (468kB) | Перегляд |
Опис
У контексті діяльнісної теорії навчання розкрито зміст заданного підходу до формування навчально- математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів, представлено задачну систему розвивального навчання математики, на основі якої встановлено зони найближчого математичного розвитку школярів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | заданна система, навчально-математична діяльність, математичні здібності, зони найближчого ма тематичного розвитку учнів |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач, що депонує: | лаборант А. М. Бойко |
Дата внесення: | 13 Трав 2016 09:35 |
Останні зміни: | 03 Жов 2016 09:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20943 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |