Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів

Семенець С. П. (2016) Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі (4). С. 14–18.

[img]
Preview
Текст
Download (468kB) | Preview

Анотація

У контексті діяльнісної теорії навчання розкрито зміст заданного підходу до формування навчально- математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів, представлено задачну систему розвивального навчання математики, на основі якої встановлено зони найближчого математичного розвитку школярів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: заданна система, навчально-математична діяльність, математичні здібності, зони найближчого ма­ тематичного розвитку учнів
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач: А. М. Бойко
Дата подачі: 13 Трав 2016 09:35
Оновлення: 03 Жовт 2016 09:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20943

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу