Семенець С. П. (2016) Задачний підхід до формування навчально-математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів. Математика в рідній школі (4). С. 14–18.
|
Текст
Download (468kB) | Preview |
Анотація
У контексті діяльнісної теорії навчання розкрито зміст заданного підходу до формування навчально- математичної діяльності та розвитку математичних здібностей учнів, представлено задачну систему розвивального навчання математики, на основі якої встановлено зони найближчого математичного розвитку школярів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | заданна система, навчально-математична діяльність, математичні здібності, зони найближчого ма тематичного розвитку учнів |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики |
Користувач: | А. М. Бойко |
Дата подачі: | 13 Трав 2016 09:35 |
Оновлення: | 03 Жовт 2016 09:11 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/20943 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |