Мосіюк, О. О., Мінгальова, Ю. І. (2017) LMS Moodle як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" (1(40)). pp. 168-171. ISSN 2524-0609
|
Text
Download (590kB) | Preview |
Abstract
Розвиток технологій в інформаційному суспільстві вимагає від фахівців різних напрямів та спеціальностей оволодіння високим рівнем інформаційно-комп’ютерної грамотності, розуміння викликів сучасності та вміння орієнтуватися у складному та мінливому світі. Як наслідок, ВНЗ необхідно адаптувати навчальний процес до нових реалій, зокрема і он-лайн освіти. В контексті визначеної проблематики у статті розкрито особливості змішаного навчального процесу. На прикладі предмету «Нові інформаційні технології» продемонстровано залучення LMS Moodle для створення та підтримки єдиного навчального середовища, вибудуваного за принципами змішаного навчання. Наголошено на важливості організації навчання та учіння студентів, спираючись на вихідні положення вибраного підходу як одного із найперспективніших в інформаційному суспільстві.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | самоосвіта, змішане навчання, система керування навчанням, Moodle, інформаційно-комп’ютерна грамотність |
Subjects: | L Education > L Education (General) Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Олександр Мосіюк |
Date Deposited: | 22 Jun 2017 07:16 |
Last Modified: | 22 Jun 2017 07:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25042 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |