LMS Moodle як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям

Мосіюк, О. О., Мінгальова, Ю. І. (2017) LMS Moodle як програмна складова організації змішаного навчання студентів інформаційним технологіям. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: "Педагогіка. Соціальна робота" (1(40)). с. 168-171. ISSN 2524-0609

[img]
Перегляд
Text
Download (590kB) | Перегляд

Опис

Розвиток технологій в інформаційному суспільстві вимагає від фахівців різних напрямів та спеціальностей оволодіння високим рівнем інформаційно-комп’ютерної грамотності, розуміння викликів сучасності та вміння орієнтуватися у складному та мінливому світі. Як наслідок, ВНЗ необхідно адаптувати навчальний процес до нових реалій, зокрема і он-лайн освіти. В контексті визначеної проблематики у статті розкрито особливості змішаного навчального процесу. На прикладі предмету «Нові інформаційні технології» продемонстровано залучення LMS Moodle для створення та підтримки єдиного навчального середовища, вибудуваного за принципами змішаного навчання. Наголошено на важливості організації навчання та учіння студентів, спираючись на вихідні положення вибраного підходу як одного із найперспективніших в інформаційному суспільстві.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: самоосвіта, змішане навчання, система керування навчанням, Moodle, інформаційно-комп’ютерна грамотність
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Олександр Мосіюк
Дата внесення: 22 Черв 2017 07:16
Останні зміни: 22 Черв 2017 07:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25042

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу