Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки

Вознюк, О. В. (2009) Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології і методики. pp. 82-102.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Можна говорити про надзвичайну актуальність проблеми органі-зації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Загалом, ак-туальним постає розробка системи інтегративних, синтетичних, фу-ндаментальних знань в освітній сфері, зокрема й у сфері професійно-педагогічної підготовки.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BC Logic
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 07 Feb 2018 07:29
Last Modified: 07 Feb 2018 07:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26380

Actions (login required)

View Item View Item