Вознюк, О. В. (2009) Інноваційні підходи до організації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Професійна педагогічна освіта: інноваційні технології і методики. pp. 82-102.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Можна говорити про надзвичайну актуальність проблеми органі-зації знань у системі професійно-педагогічної підготовки. Загалом, ак-туальним постає розробка системи інтегративних, синтетичних, фу-ндаментальних знань в освітній сфері, зокрема й у сфері професійно-педагогічної підготовки.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) B Philosophy. Psychology. Religion > BC Logic L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 07 Feb 2018 07:29 |
Last Modified: | 07 Feb 2018 07:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26380 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |