Цільові орієнтити розвитку сучасного школяра

Вознюк О. В. (2015) Цільові орієнтити розвитку сучасного школяра. Педагогічний вісник (4(36)). С. 3–8.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Обґрунтовується інтегральний підхід до аналізу цільових орієнтирів розвитку сучасного школяра. Показано, що сучасний школяр як зростаюча особистість має сформувати філософську рефлексію, яка дає можливість усвідомлювати світ за допомогою узагальнених теоретичних конструктів, всезагальних філософсько-природничих категорій, що сприяє піднесенню на рівень фундаментального знання та кристалізує глобальні стратегічні та конкретні тактичні цілі, на які має орієнтуватися учень. Обґрунтовано три фундаментальні розвивальні орієнтири освітніх цілей – формування гармонійної особистості, компетентнго фахівця та громадянина-патріота.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: objective, aiming orientations, acmeological, acmegoal, acmesynergetic approach, pedagogical teleology, paradoxical thinking, harmonious personality, competent person.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Лют 2018 12:02
Оновлення: 08 Лют 2018 12:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26422

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу