Цільові орієнтити розвитку сучасного школяра

Вознюк, О. В. (2015) Цільові орієнтити розвитку сучасного школяра. Педагогічний вісник (4(36)). pp. 3-8.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Обґрунтовується інтегральний підхід до аналізу цільових орієнтирів розвитку сучасного школяра. Показано, що сучасний школяр як зростаюча особистість має сформувати філософську рефлексію, яка дає можливість усвідомлювати світ за допомогою узагальнених теоретичних конструктів, всезагальних філософсько-природничих категорій, що сприяє піднесенню на рівень фундаментального знання та кристалізує глобальні стратегічні та конкретні тактичні цілі, на які має орієнтуватися учень. Обґрунтовано три фундаментальні розвивальні орієнтири освітніх цілей – формування гармонійної особистості, компетентнго фахівця та громадянина-патріота.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: objective, aiming orientations, acmeological, acmegoal, acmesynergetic approach, pedagogical teleology, paradoxical thinking, harmonious personality, competent person.
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 08 Feb 2018 12:02
Last Modified: 08 Feb 2018 12:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26422

Actions (login required)

View Item View Item