Вірковський А. П. (2016) Потенційна обдарованість підлітка. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.
|
Текст
Download (2MB) | Preview |
Анотація
У монографії висвітлюються аспекти потенційної обдарованості учасників освітнього процесу. Доводиться, що методологічним підгрунтям розвитку потенційної та актуальної обдарованості учнів є закони філософії про взаємозв'язок категорій можливості й дійсності, оскільки природні задатки особистості до виконання певного виду діяльності постають як потенційні можливості особистості, що набувають свого розвитку і реалізуються за певних умов. Це означає, що можливий (потенційний) аспект розвитку особистості стає такою самою фундаментальною характеристикою, як і аспект актуально-дійсний. Показано, що потенційна можливість є одним із варіантів здійснення дійсності в часі, коли розвиток в потенційному (непроявленому, імовірнісниму) вигляді містить в собі можливий в просторово-часовому аспекті план та структуру своєї подальшої еволюції.
Тип ресурсу: | Книга |
---|---|
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 28 Груд 2018 08:17 |
Оновлення: | 28 Груд 2018 08:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27884 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |