Потенційна обдарованість підлітка

Вірковський А. П. (2016) Потенційна обдарованість підлітка. ЖДУ ім. Івана Франка, Житомир.

[img]
Preview
Текст
Download (2MB) | Preview

Анотація

У монографії висвітлюються аспекти потенційної обдарованості учасників освітнього процесу. Доводиться, що методологічним підгрунтям розвитку потенційної та актуальної обдарованості учнів є закони філософії про взаємозв'язок категорій можливості й дійсності, оскільки природні задатки особистості до виконання певного виду діяльності постають як потенційні можливості особистості, що набувають свого розвитку і реалізуються за певних умов. Це означає, що можливий (потенційний) аспект розвитку особистості стає такою самою фундаментальною характеристикою, як і аспект актуально-дійсний. Показано, що потенційна можливість є одним із варіантів здійснення дійсності в часі, коли розвиток в потенційному (непроявленому, імовірнісниму) вигляді містить в собі можливий в просторово-часовому аспекті план та структуру своєї подальшої еволюції.

Тип ресурсу: Книга
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 28 Груд 2018 08:17
Оновлення: 28 Груд 2018 08:17
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27884

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу