Іщенко І. П. (2018) Використання читання як засобу розвитку аргументаційних вмінь учнів старшої школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць. С. 112–116.
|
Текст
Download (246kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PE Англійська мова |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | лаборант Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 06 Лют 2019 09:05 |
Оновлення: | 06 Лют 2019 09:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28271 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |