Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами

Портницька, Н. Ф. and Тичина, І. М. and Лесик, С. М. (2018) Проблема психологічної готовності практичних психологів до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами. Корекційна педагогіка. вісник Всеукраїнської асоціації корекційних педагогів: науково-практичний журнал (1). pp. 13-16.

[img]
Preview
Text
Download (278kB) | Preview

Abstract

У статті представлений досвід співпраці спеціальної школи-інтернату та університету у системі підготовки студентів-психологів до роботи з дітьми з розладами інтелектуальної діяльності. Здійснено опис етапів включення майбутніх психологів до діагностичної та корекційно-тренінгової роботи, труднощі, з якими тикаються студенти. Представлено результати рефлексії студентами найпростіших способів налагодження спільної діяльності з учнями-школи-інтернату

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діагностична робота, корекційно-тренінгова робота, розлади інтелектуальної діяльності
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Faculty of Socio-Psychological > Department of Social and Practical Psychology
Depositing User: доцент Наталія Федорівна Портницька
Date Deposited: 24 Apr 2019 06:11
Last Modified: 24 Apr 2019 06:11
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29292

Actions (login required)

View Item View Item